5 клас - Вчимося жити разом

  Любі учні, онлайн уроки будуть проходити за цим посиланням згідно вашого розкладу

https://meet.google.com/haf-ntzo-qws

а дистанційні буду викладати на цю сторінку. Успіхів вам!

Підручник онлайн 



8 травня

Привіт!)

Сьогодні ми поговоримо про екологічну відповідальність — дії, які приносять користь довкіллю або зменшують негативний вплив на нього. Отже тема сьогоднішнього уроку 

Екологічна відповідальність

Запрошую вас на 6 онлайн урок https://meet.google.com/haf-ntzo-qws

Якщо ти був відсутній на уроці або лунала повітряна тривога, перейди на спеціально розроблений сайт дистанційної освіти і опрацюй матеріал

СЮДИ




КОМАНДНА РОБОТА

https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1M6kNKaWLyX-Mr58kr_Yyp23fpUYqVUHD


26.12.2022

Привіт, учні 5б класу
!)

Сьогодні ми поговоримо про людей, які від народження або через перенесену хворобу мають порушення у стані здоров’я, потренуємося висловлювати підтримку людям, які цього потребують. Тема сьогоднішнього уроку 
Друзі та подруги з інвалідністю

Виконайте наступні завдання:


2. Подивись мультфільм "Подарунок" і поміркуй чого навчився хлопчик у свого нового друга?


3. У зошит запишіть як допомогти людині з інвалідністю (ст. 52)
ЯК ДОПОМОГТИ ЛЮДИНІ З ІНВАЛІДНІСТЮ

1. Уважно вислухай її.

2. Намагайся зрозуміти проблему.

3. Поміркуй, як можна допомогти.

4. Якщо ти маєш якусь справу, подумай, що важливіше: твоя справа чи людина, яка потребує допомоги.

5. Якщо можеш допомогти самостійно — дій!

6. Якщо сам допомогти не в змозі — звернися по допомогу до інших людей, до дорослих.


4. ЗАПАМ'ЯТАЙ як правильно спілкуватись з людьми з інвалідністю (ст. 52-53)

Під час спілкування з людьми, які мають різні порушення здоров’я, варто дотримуватися таких порад:

Під час спілкування з людьми, які мають обмежену рухливість:

• Розмовляючи з людиною в інвалідному візку, нахиліться до рівня її очей або відійдіть назад.

• Запропонуйте допомогу, коли треба відчинити двері чи проїхати ділянку, вкриту піском, травою.

• Якщо вам дозволили везти візок, котіть його повільно і плавно.

• Не спирайтеся на інвалідний візок чи інший допоміжний засіб людини.

• Залиште достатньо вільного місця для тих, хто користується ходунками або милицями.

Під час спілкування з людьми, які мають порушення слуху або не чують:

• Щоб звернути на себе увагу, помахайте рукою або обережно доторкніться до цієї людини.

• Під час бесіди дивіться на людину, з якою ви розмовляєте, навіть якщо вона користується послугами сурдоперекладача.

• Говоріть чітко і зрозуміло. Багато людей із вадами слуху вміють читати по губах.

• Використовуйте міміку, жести, рухи тіла, щоб наголосити на змісті сказаного.

Під час спілкування з людьми, які мають порушення зору або не бачать:

• Назвіть себе: «Я Сашко/Іванка — ваш сусід/сусідка».

• Не треба хапати людину, щоб супроводжувати її, дозвольте їй узяти вашу руку.

• Якщо попереду спуск чи підйом, скажіть про це тому, кого ви супроводжуєте.

• Якщо людина йде з собакою-поводирем, не чіпайте собаку й не давайте йому команд. Хочете доторкнутися до собаки — запитайте дозволу в його господаря.


Домашнє завдання.

Опрацювати параграф 8 підручника, у зошиті записати завд 2 і 4 ст. 56-57, завд 1 і 3 виконати усно








05.12.2022

Добрий день, 5А клас!

Сьогодні на уроці будемо говорити про вас і ваших друзів. Будемо аналізувати спілкування з однолітками, вчитися шукати нових друзів.


Спілкування з однолітками.

 

Сьогодні ми поговоримо про спілкування з однолітками; стосунки між хлопцями і дівчатами; як протидіяти виявам агресії і насилля в учнівському середовищі. Ми багато говорили про стосунки між людьми, особливості спілкування, яке не завжди буває позитивним. Іноді ми потрапляємо в конфліктні ситуації, шукаємо з них вихід, іноді знаходимо його, а іноді – ні. Ми спілкуємося з різними людьми. Це наш світ, і ми вчимося жити в ньому.

1. Мозковий штурм  «Що таке дружба?»

Дружба – це коли  ти розумієш людину не з півслова, а з пів погляду. Дружба - це доповнення однієї людини іншою, це повне розуміння один одного і розумом, і душею.

2. Вправа «Шукаю друга»

Написати оголошення від свого імені, в якому вказати свої якості і захоплення, риси характеру і те, з якою людиною ви б хотіли  потоваришувати. Але не ім`я, а його якості та захоплення.

3. Спілкування з однолітками.

- На жаль, між однолітками часто виникають суперечки. Висміюють тих, хто старанно вчиться або отримує низькі бали. Можуть ображати того, хто відрізняється зовнішнім виглядом: надто високого чи низького, повного чи худого. Принизливі прізвиська псують настрій, заважають вчитися. Часто глузують над новачками. Як правило, ініціатором таких дій є хтось один, а інші учні підтримують його або мовчки спостерігають.

- Як же діяти тому, кого ображають? Як ви вважаєте?

- Щоб вистояти у нелегкій ситуації, краще не сприймати образи близько до серця, спробувати знайти однодумців. Найчастіше через деякий час образи припиняються. Але все одно потрібно звернутися по допомогу до батьків, учителів чи шкільного психолога. Якщо хтось з однокласників відволікає вас на уроці, тактовно скажіть йому, що вам необхідно вчитися. Якщо ж це не допомагає, попросіть вчителя пересадити вас на інше місце.

- Якщо сильніші "товариші" відбирають у слабших або менших кишенькові гроші, на такі "жартівливі" спроби намагайтеся відповісти жартами. Можна ще й серйозно попередити кривдника, що його дії – злочин, і обов’язково слід звернутися по допомогу до класного керівника, чергового вчителя чи будь-кого з дорослих.

4. Фізкультхвилинка

Тут трава росте висока ,

Тут стежинонька вузька.

Вище руки, вище ноги —

Не проста у нас дорога.

А тепер ідемо боком —

Із підскоком, із підскоком.

Походили на носочках,

А тоді на п'ятах.

Випростали добре спини

І звели лопатки.

 5.Стосунки між хлопцями і дівчатами.

У вашому віці хлопчики хочуть спілкуватися здебільшого з хлопчиками, а дівчатка – з дівчатками. Вважають, що з дітьми протилежної статі їм буде нецікаво. І через це іноді багато втрачають. Хлопчикам і дівчаткам можна знайти спільні інтереси, щоб разом цікаво проводити дозвілля.

     Велике видавництво у США  випустило книгу дев'ятирічного американця Алека Грівена з Колорадо під назвою «Як  спілкуватися з дівчатам» .   Алек, який навчається у четвертому класі, пише у своїх інструкціях про те, як правильно спілкуватися з дівчатами. Автор зазначає, що хлопчики, які бажають завести серйозні стосунки, повинні бути привітним, уважними та вміти робити компліменти. Він також підкреслює, що під час розмови з дівчатами не можна хвалитися і виглядати похмуро.  Автор 46-сторінкової книги радить  хлопчикам причісуватися і  охайно одягатися.  Своє рішення написати ці поради він обґрунтував тим, що часто бачить, як багато його однолітків не можуть знайти спільну мову з представницями протилежної статі.

Поміркуйте:

-А ви як думаєте, чи можуть хлопчики і дівчатка знайти спільні інтереси?

- Як ви проводите дозвілля разом?

- Які ви знаєте ігри, однаково популярні серед хлопців і дівчат?

-Яких правил треба дотримуватися при спілкуванні з дівчатками?

- З ким вам цікавіше з хлопчиками чи з  дівчатками? Чому?

 

6. Переглянь мультфільм про Вогника і Жолудя.

Поміркуй, які якості допомагають бути гарним другом/подругою.

 


https://www.youtube.com/watch?v=SX4Tx6hjdeg&ab_channel=CGMeetup

7. Як протистояти насиллю і агресії?

Ви - одне ціле вас багато пов`зує, але на жаль, ви не завжди вмієте мирно розв’язувати свої проблеми. Тому в школі трапляються факти жорстокості й агресії.

- Що ж робити?

- Чи є описані ситуації типовими для нашої школи?

- Як можна вирішити подібні проблеми?

       Слово «агресія» походить від латинського «agressio», що означає «напад». Агресія - це форма поведінки, спрямована на образу чи заподіяння шкоди іншій людині.  Як же протистояти агресії?

 

        Найбільш поширеними проявами агресії в учнівському середовищі є бійки, штовхання, обзивання, кривляння, псування речей. У подібних конфліктах беруть участь кілька осіб: агресор, спільники, жертва, байдужі спостерігачі, захисник.

Агресор – той, хто здійснює насилля.

Спільники – ті, хто підтримує агресора.

Жертва – той, з кого сміються, кого ображають.

Байдужі спостерігачі – ті, хто нічого не робить, щоб припинити насилля.

Захисник – той, хто стає на захист жертви.

- Як ви думаєте, чому агресор так поводиться? 

- Що йому треба робити замість того, щоб знущатися з інших?  

- Чи правильно ведуть себе байдужі спостерігачі?

 

8.    Прочитайте поради щодо протистояння агресії і насиллю.

У разі морального тиску не поступайтеся і нічого не бійтеся – ви праві.

Коли вам погрожують однокласники або старшокласники, не показуйте, що вам страшно, наполягайте на своїх правах – іноді достатньо однієї впевненості у своїй правоті.

Якщо ваші прохання не діють на кривдників, зверніться по допомогу до друзів, учителів або класного керівника, розкажіть про ситуацію батькам.

Якщо у вас забирають гроші, вас б’ють і принижують, не мовчіть, відразу розкажіть про це дорослим. Чим раніше ви попросите про допомогу, тим швидше її отримаєте. Не слухайте тих, хто каже, що ви нашіптуєте; якщо це говорить твій кривдник, то смішно зважати на нього, а якщо ваші приятелі, то нехай краще запропонують свою допомогу.

Якщо ви самі поводитеся агресивно, припиніть це. Учіться зважати на почуття інших людей. Бережіть й цінуйте себе та людей, які вас оточують. Пам’ятайте, що за хуліганські дії та інші порушення закону кримінальна відповідальність настає з 14 років (9 клас), а доти за правопорушення дитини повністю відповідають її батьки.

 

Домашнє завдання.

Опрацювати параграф 7 підручника, у зошиті записати  «Я хороший/хороша друг/подруга, тому що...»



21.11.2022

Вітаю вас, найкращий 5-А клас! У зв'язку з відсутністю електрики, сьогодні ви попрацюєте самостійно.

Дружня родина

Сьогодні ми поговоримо про найцінніше у житті, — про родину, а також про ваші обов’язки у сім’ї. 
Виконай наступні завдання:


2. У зошит запишіть правила дружньої родини ст. 40

3. Обговори х батьками правила дружньої родини 

4. Не забудь про руханку 


5. Члени родини зазвичай піклуються одне про одного, але

роблять це по-різному. Намагайтеся щодня робити щось приємне для своїх

близьких.

Домашнє завдання

Прочитай & 6, виконай завдання  1 письмово, 2-5 усно з підручника на с. 43.




14.11.2022

Вітаю вас, найкращий 5-Б клас! У зв'язку з відсутністю електрики, сьогодні ви попрацюєте самостійно.

Дружня родина

Сьогодні ми поговоримо про найцінніше у житті, — про родину, а також про ваші обов’язки у сім’ї. 
Виконай наступні завдання:


2. У зошит запишіть правила дружньої родини ст. 40

3. Обговори х батьками правила дружньої родини 

4. Не забудь про руханку 


5. Члени родини зазвичай піклуються одне про одного, але

роблять це по-різному. Намагайтеся щодня робити щось приємне для своїх

близьких.

Домашнє завдання

Прочитай & 6, виконай завдання  1 письмово, 2-5 усно з підручника на с. 43.






07.11.2022 

Запрошую вас на 6 урок 

Що сприяє порозумінню між людьми

Привіт, найкращий 5-А клас!)

Сьогодні ви дізнаєтеся, що таке невербальне спілкування, а також як тактовність і вміння слухати та говорити сприяють порозумінню між людьми.

 Перейдіть на розроблений сайт дистанційної освіти і попрацюйте усно


Запишіть у зошит:

Подумай і напиши відповіді на запитання.

1) Які чинники найбільше впливають на сприйняття інформації під час спілкування?

2) Скільки відсоків інформації ми сприймаємо через слова?

 

Домашнє завдання - прочитай &5, виконай завд. 1 усно, а завд.2 письмово ст. 37 





31.10.2022 

Запрошую вас на 6 урок

Що сприяє порозумінню між людьми

Привіт, найкращий 5-Б клас!)

Сьогодні ви дізнаєтеся, що таке невербальне спілкування, а також як тактовність і вміння слухати та говорити сприяють порозумінню між людьми.

 Перейдіть на розроблений сайт дистанційної освіти і попрацюйте усно


Запишіть у зошит:

Подумай і напиши відповіді на запитання.

1) Які чинники найбільше впливають на сприйняття інформації під час спілкування?

2) Скільки відсоків інформації ми сприймаємо через слова?

 

Домашнє завдання - прочитай &5, виконай завд. 1 усно, а завд.2 письмово ст. 37 




24.10.2022

5А чекаю вас на 6 уроці

Повага до різноманіття

Так як знову повітряна тривога, попрацюйте самостійно

 

Вітаю вас, дорогі учні 5-А класу!

Сьогодні ми доведемо, що інші люди, хоч і відрізняються від нас, також є унікальними, гідними любові та поваги.

Перейдіть на розроблений сайт дистанційної освіти і попрацюйте усно


Перегляньте мультфільм


У зошит запишіть і запам'ятайте: 

Толерантність — це вміння сприймати людей такими, якими вони є, визнання за кожним права бути іншим, здатність поважати погляди та риси, відмінні від ваших. Звісно, якщо це не обмежує права інших людей та не загрожує їхньому життю та здоров’ю.

Дискримінація — це порушення чи позбавлення людини прав за расовою, національною, статевою, релігійною або іншою ознакою. Дискримінацію часто породжує упереджене ставлення, наприклад, коли вважають, що всі міські мешканці ледачі, а всі селяни — малоосвічені.

Домашнє завдання:

Виконай у зошиті завдання 1 (усно), 2 (письмово), 3(письмово) 

Давайте завжди бути толерантними!) І пам'ятати, що всі ми різні, але всі ми рівні!)


17.10.2022

5Б чекаю вас на 6 уроці

Повага до різноманіття

Вітаю вас, дорогі учні 5-Б класу!

Сьогодні ми доведемо, що інші люди, хоч і відрізняються від нас, також є унікальними, гідними любові та поваги.

Перейдіть на розроблений сайт дистанційної освіти і попрацюйте усно

У зошит запишіть і запам'ятайте: 

Толерантність — це вміння сприймати людей такими, якими вони є, визнання за кожним права бути іншим, здатність поважати погляди та риси, відмінні від ваших. Звісно, якщо це не обмежує права інших людей та не загрожує їхньому життю та здоров’ю.

Дискримінація — це порушення чи позбавлення людини прав за расовою, національною, статевою, релігійною або іншою ознакою. Дискримінацію часто породжує упереджене ставлення, наприклад, коли вважають, що всі міські мешканці ледачі, а всі селяни — малоосвічені.

Домашнє завдання:

Виконай у зошиті завдання 1 (усно), 2 (письмово), 3(письмово) 

Давайте завжди бути толерантними!) І пам'ятати, що всі ми різні, але всі ми рівні!)



10.10.2022

Дорогі учні 5А класу,  запрошую вас на 6 онлайн урок

Самооцінка і характер людини. 

Перейдіть на розроблений сайт дистанційної освіти і попрацюйте

Домашнє завдання:

1. Якщо не встигли на уроці, то закінчіть роботу з іменем (запиши ім'я у стовпчик і навпроти кожної літери напиши щось гарне про себе, що починається з цієї літери)

2прочитати §3 ст. 21-24, на ст. 25 виконати 1,2 завдання усно, а 3 письмово

3. виконай завдання онлайн https://learningapps.org/view22300589



03.10.2022

Дорогі учні 5Б класу,  запрошую вас на 6 онлайн урок

Самооцінка і характер людини. 

Домашнє завдання:

1. Якщо не встигли на уроці, то закінчіть роботу з іменем (запиши ім'я у стовпчик і навпроти кожної літери напиши щось гарне про себе, що починається з цієї літери)

2прочитати §3 ст. 21-24, на ст. 25 виконати 1,2 завдання усно, а 3 письмово

3. виконай завдання онлайн https://learningapps.org/view22300589


26.09.2022

Дорогі учні 5А класу,  урок буде дистанційним, опрацюйте поданий матеріал 

Перейдіть СЮДИ і попрацюйте


Домашнє завдання:

1. опрацювати §2, 

2. Запиши у зошит що таке цінності, а також 2 прислівя чи приказки, що відображають цінності українського народу (наприклад:  В хорошій сім'ї хороші діти ростуть; Праця людину годує, а лінь марнує; ...; ви запишіть свої)

3. складіть перелік своїх важливих цінностей, визначте їх рейтинг цифрами 1-5 (де 1 найважливіша, 2 менш важлива і т.д.)




Немає коментарів:

Дописати коментар

Загальна кількість переглядів сторінки